Σενάριο2: Σχεδιάζω-Κατασκευάζω το Παιχνίδι

Υλικό δραστηριότητας :
Φύλλο εργασίας μαθητή, Αρχεία scratch με δειγματικά παιχνίδια.
Λέξεις κλειδιά:
Συνθήκες ελέγχου, Σκηνικό, Τυχαίοι αριθμοί
Περιγραφή:
Οι μαθητές θα μάθουν να φτιάχνουν ένα παιχνίδι στον υπολογιστή. Ξεκινούν με το φύλλο εργασίας που τους βοηθάει να σχεδιάσουν τους χαρακτήρες το σκηνικό και τη συμπεριφορά του παιχνιδιού. Επιλέγουν κατάλληλο σκηνικό για το παιχνίδι τους και εισάγουν δύο χαρακτήρες, τον καλό και τον κακό. Ο καλός προγραμματίζεται από τους μαθητές ώστε να κινείται με κουμπιά του πληκτρολογίου και να αντιδρά όταν ακουμπάει τον κακό. Ο κακός κινείται στην πίστα με τυχαίο τρόπο. Τέλος η πρώτη έκδοση του παιχνιδιού αποθηκεύεται έτσι ώστε να χρησιμοποιηθεί στην επόμενη δραστηριότητα για περεταίρω εξέλιξη.

Μαθησιακοί στόχοι:

1. Να εξοικειωθούν με τη διαδικασία σχεδιασμού ενός project.
2. Να κατανοήσουν τις συνθήκες ελέγχου και τις δομές επανάληψης.
3. Να εξοικειωθούν με την επεξεργασία και το χειρισμό γραφικών και κίνησης.

 


Οι μαθητές ακολουθούν τις οδηγίες του φύλλου εργασίας.
Ο καθηγητής καθοδηγεί και διευκολύνει τους μαθητές να ολοκληρώσουν με επιτυχία τη δραστηριότητα.

 

Αρχεία δραστηριότητας
"Το "Φάντασμα" - Έκδ.1
"Ο Καρχαρίας" - Έκδ.1
Σχετικά αρχεία
Φύλλο εργασίας-"Το Φάντασμα"
Φύλλο εργασίας-"Ο Καρχαρίας"